امروزه تمام کمپانی‌های کوچک و بزرگ به دنبال راهی برای بهبود برنامه بازاریابی خود هستند؛ موضوعی که البته اصلا عجیب نیست: چگونگی معرفی و شناخته شدن در پلتفرم‌های دیجیتال دائما در حال تغییر است. داده‌ها و آمار و ارقام، خود گویای همه‌چیز هستند: انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۱، تعداد کاربران فعال در 

شبکه‌های

اجتماعی

 به ماهانه ۳٫۰۹ میلیارد نفر در سراسر دنیا برسد.

 

 

همچنین متناسب با پیش‌بینی‌ها، تا آن زمان، کاربران اینترنتی به صورت میانگین ۱۳۶ دقیقه در روز در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خواهند داشت. در همین راستا، بسیاری از سازمان‌ها و نهادها برای حضور پررنگ‌تر در این فضا، منابع بیشتری را برای 

دیجیتال مارکتینگ در نظر می‌گیرند.

بر اساس تخمین اخیر موسسه گارتنر، سهم تکنولوژی از مجموع هزینه‌های

بازاریابی، ۲۹ درصد است. به علاوه، تخمین زده می‌شود در سال ۲۰۲۰، چیزی در حدود ۳۸۵ میلیارد دلار صرف 

تبلیغات

دیجیتال

 خواهد شد.

 

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها